HASZNOS INFORMÁCIÓK A VÁSÁRLÁSHOZ!

HASZNOS INFÓK A VÁSÁRLÁSHOZ!

Ebben a rovatban igyekszünk, minden esetlegesen felmerülő kérdésre válaszokat adni. Természetesen, telefonon vagy e-mailben is megkereshet minket. Munkatársaink állnak rendelkezésére.

  1. Mi történik a vásárlást követően?

Mi telefonon, minden esetben visszahívjuk önt. Pontosítjuk a szállítási időpontot, ill. a fizetés módját is. Illetve minden egyéb részletet is meg tudunk beszélni. Munkatársaink azon fognak dolgozni, hogy önnek a legegyszerűbben és leggyorsabban el tudjuk juttatni a megrendelt terméket.

Szükség esetén többször is egyeztethetünk természetesen.

  1. Vásárlás esetén változtathatok-e (szállítási vagy számla) címet vagy időpontot, ill. lehet-e csúsztatni a szállítást, akár egy-két héttel későbbre a vásárlást követően?

A termék kosárba rakását követően, még van mód, bármilyen változtatásra. Ezt szintén a telefonos megkeresést követően tisztázhatjuk. (Pl.: Más címre kérem a számlát, más címre kérem a szállítást, más időpontban kérem a szállítást stb.)

Későbbi szállítást általában 2 héttel tudjuk elcsúsztatni! A terméket tehát 2 hétig tartjuk raktárunkban. Az ettől eltérő kérések külön megbeszélés tárgyát képezik.

  1. A kiszállítás napján, egész nap otthon kell tartózkodnom?

Nem szükséges! Az előzetes megállapodásunk szerint, kollégáink igyekeznek figyelembe venni az ön egyedi kérését és a szerint viszik ki a megadott terméket. Az indulás napján, MINDEN esetben felhívjuk önt. Kollégáink soha nem szállítanak ki aznapi telefonos egyeztetés nélkül.

  1. Szállításkor fizethetek-e utánvétben?

Igen, természetesen. Van mód készpénzben való fizetésre vagy utalni is lehet a helyszínen. Utalás esetén kérjük a bizonylatot, vagy a visszaigazoló sms-t megmutatni kollegánknak.

  1. Hogyan és mikor kapom meg a számlát?

A számlát előzetes telefonos egyeztetés során, megegyezés szerint kapja meg. Cégünk általában e-mailben küldi el a megadott email címre. A számlázás elektronikusan a számlázz.hu rendszerében történik. Ez általában előre utalás esetén történik. Kérésre, persze van mód, papír alapú számla küldésére is, amit futárunktól a szállítás időpontjában kap meg. Személyes átvétel esetén is választhat természetesen, annak függvényében, hogy az ön számára mi a leg előnyösebb. Bármilyen felmerülő probléma esetén a számla átírható esetleg utólag e-mailben is kiküldjük.

  1. A szállításkor felmerülő esetleges problémákra, van- e megoldás?

Mindenre van megoldás! Ha önnek esetleg extra kérése van pl: felvinni egy magas emeletre, vagy nincs parkoló, mert egy sétáló utcába kell vinni a csomagot, vagy egyéb előre nem látható körülmények nehezítik a szállítást, ezt előre kell jeleznie kollegáinknak. Kollegáink ilyenkor külön díjat számolnak fel. A díj mértéke 4 500 Ft. Ilyenkor a kollégáink mindenben segítenek.

  1. Kell-e segítenem a csomag érkezésekor a pakolásban.

A válasz általában az, hogy nem kell. A futáraink mindenben állnak rendelkezésére. Azért itt is lehetnek kivételek.

  1. A csomag olyan súlyú, hogy szükséges a segítség.
  2. A csomag olyan sok darabból áll, hogy szükséges az ajtót kinyitni, liftet tartani stb.

Kérjük telefonos egyeztetéskor az esetleges nehezítő tényezőket figyelembe venni és tisztázni, nehogy a helyszínen derüljön ki. Ez mindkét fél számára kielégítő lehet. Köszönjük megértésüket.

  1. Van-e mód személyes átvételre?

Természetesen igen. Ez esetben számos termék díjából, engedményt tudunk biztosítani. Ezt szintén mindig előzetes telefonos egyeztetés útján történik. Akár 10 000 Ft-ot is spórolhat. Személyes átvétel esetén kérem, telefonon előre egyeztessenek munkatársainkkal, hogy a terméket raktár áruházunkban megkereshessük és kikészíthessük a minél gyorsabb kiszolgálás érdekében. Köszönjük.

Munkatársaink itt is segítenek az ön autójába betenni a kívánt terméket. Önnek akár nem is kell hozzá nyúlnia a csomaghoz.

  1. Van-e mód a lapra szerelt termékek megnézésére a raktár üzletben?

Igen, van mód! Ezt is előzetes telefonos egyeztetést követően teheti meg. A terméket a csomagolásból óvatosan kibontjuk, és ön megtekintheti. Láthatja a termék színét, anyagát formáját stb.

A termékeink, raktár üzletünkben lapra szerelt állapotban vannak. Ezt kérem, mindig vegyék figyelembe.

  1. Van-e mód a termék összerakására.

Sajnos nincs. Cégünk profiljába ez nem fér bele. Fontos tudni, hogy ma már a termék rajzok segítségével könnyű összeszerelni a termékeket. Semmilyen szakmai előélet nem szükséges hozzá!

 

  1. Mire kell ügyelnem a csomag megérkezésekor?

A termék kiszállításakor önnek 2 dolgot kell leellenőriznie.

  • A csomagok számát. ( A termékek csomagolásán mindig fel van tüntetve, hogy a termék hány dobozból áll. Pl: 3/1, 3/2, 3/3 )
  • A termék színét. Ez is mindig fel van tüntetve a csomagoláson.

 

  1. Mire kell ügyelnem a termék összerakásánál?

Mielőtt megkezdi a lapra szerelt termék összerakását, érdemes átszámolni a termék darabjait, az összerakási rajz segítségével.

A garanciát csak akkor érvényesítheti, ha még nem kezdte meg a termék összerakását.

Ez vonatkozik a termék csomagolására is. A terméket óvatosan bontsa ki, hogy a csomag minél kevésbé sérüljön. Bármilyen hiba esetén visszacsomagolható állapotban legyen.

  1. Mit kell tennem, ha hibát vagy sérülést találok?

Semmi gond nincs. A terméket vissza kell rakni az eredeti csomagolásába, hiánytalanul. A sérülést le kell fotózni és e-mailben elküldeni a berbutor@gmail címünkre.

Ezt követően vegye fel a kapcsolatot valamelyik kollégánkkal. Telefonos egyeztetés után, ha szükséges a terméket visszaszállítjuk. Természetesen ennek a költsége cégünket terheli.

  1. Fizethetek-e a helyszínen utalással?

Természetesen igen. Ha személyesen viszi el a terméket üzletünkből és nem szeretne készpénzben fizetni, akkor egy gyors azonnali banki átutalással ezt akár a helyszínen-mobilon keresztül is megteheti, a visszaigazoló SMS, vagy e-mail felmutatásával.

Bármilyen felmerülő egyéb kérdése van, bizalommal fordúljon hozzánk, keressen elérhetőségeinken. Kollégáink mindenben állnak a rendelkezésére.

Webáruház készítés