BerBútor Lakberendezés

[Berezvai Péter: 06 20 499 5541]

BerBútor Lakberendezés
  • Kategóriák
    • Kategória nélkül 
    • TOP TERMÉKEK 
    • Utolsó darabos AKCIÓS termékek 
    • Termékek 
    • Fürdőszoba 
    • Előszoba 
    • Gyerek és Ifjúsági szoba 
    • Kanapék, Ülőgarnitúrák 
    • Bútor családok 
    • Lakáskiegészítők 
    • Matracok, Ágyrácsok 
    • Kerti Bútorok 
    • Irodabútorok 
    • VISZONTELADÓKNAK 
  • Házhozszállítás
  • Elérhetőség
  • HASZNOS INFORMÁCIÓK A VÁSÁRLÁSHOZ!
  • 60 NAPOS VISSZAFIZETÉSI GARANCIA!
  • Rólunk
  • VISZONTELADÓKNAK
  • Csatlakozz Hűségprogramunkhoz és Vásárolj Olcsóbban!!

60 NAPOS VISSZAFIZETÉSI GARANCIA!

60 NAPOS VISSZAFIZETÉSI GARANCIA!

A BerBútor cég Minden termékére kiterjedően, biztosítja az ön számára a 60 napos visszafizetési garanciát. Ön a terméket, szinte minden esetben visszaküldheti. Megoldjuk a problémáját, ne aggódjon.

Javasoljuk, hogy ellenőrizze a termék összetételét, esetleg a színét, amíg a kiszállítást végző munkatársunk a helyszínen tartózkodik. Amennyiben teljes mértékben elégedetlen bútorával, 60 napos visszavételi garanciánk keretében szinte minden esetben visszaküldheti azt – fontos számunkra, hogy minden vásárlónk elvárásainak megfeleljünk.

Ez azt jelenti, hogy ha az ön által megrendelt termék, gyártási hibás, vagy a szállításból eredő sérülést talál, esetleg hiányos vagy nem megfelelő színt kapott vagy bármilyen egyéb okból vissza szeretné azt küldeni, mi állunk rendelkezésére.

 Fontos: Amennyiben lehetséges, fényképezze le a sérülést, az esetleges hiányt, vagy szín problémát és keresse elérhetőségeinket, munkatársainkat és küldje el nekünk e-mailben a berbutor@gmail.com e-mail címre. Így könnyebben és gyorsabban fogunk tudni Önnek segíteni.

A termék visszaszállításáról, mi gondoskodunk önnek ebben semmilyen teendője nincs. Célunk a vevők teljes megelégedettsége.

 

BerBútor 60 napos pénz visszafizetési garancia:

Kérjük, olvassa el az alábbiakat, és, ne kezdje el a bútorok összeszerelését, amíg nem olvasta el az alábbi tájékoztatónkat, hogy érvényesíteni tudja a 30 napos visszaküldési garanciánkat.

  1. Kérjük a termék átvételekor (amíg a futár a helyszínen tartózkodik) győződjön meg róla, hogy megfelelő darab számú csomagot kapott. (Ez mindig fel van tüntetve a termékek csomagolásán)
  2. Kérjük a termék átvételekor (amíg a futár a helyszínen tartózkodik) győződjön meg róla, hogy megfelelő színben kapta a kívánt terméket. (Ez is minden esetben fel van tüntetve a termék csomagolásán)
  3. A csomagolást megkímélve óvatosan bontsa ki a dobozokat. A ragasztó szalagokat óvatosan távolítsa el, majd kibontva, még az összeszerelés megkezdése előtt a termék rajzon feltüntetett termék darab számait számolja meg. (Így később minden probléma nélkül érvényesítheti a 60 napos garanciát, amit cégünk nyújt)
  4. A csomagolás felbontásakor vigyázzon, hogy ne okozzon nagy szakadást vagy túlzó kárt. A csomagolásnak, amennyire lehet, sérülésmentesnek kell lennie.
  5. A visszaküldött bútor nem lehet összeszerelve, illetve fontos, hogy el sem kezdték összeszerelni. A terméknek az eredeti csomagolásában kell lennie. Sem a csomagolás, sem a ragasztószalag (amennyire lehetséges) nem sérülhet. A csomagolást lezáró ragasztószalag óvatos felvágásával kibonthatja a dobozt. 
  1. A bútor összeszerelése előtt kérjük, figyelmesen vizsgálja meg azt: elégedett-e annak színével, minőségével, mivel nem tudjuk visszavenni azokat a bútorokat, amelyeket egyszer már összeszereltek. 
  1. Amennyiben elégedetlen a termékkel, és még nem kezdte meg az összeszerelést, tegye vissza az elemeket a dobozba úgy, ahogyan azok megérkeztek, és zárja vissza a dobozt a ragasztószalag segítségével. 
  1. A garancia a vásárlás napjától érvényes. A termék természetes használatból adódó kopása, értékcsökkenése, tulajdonságainak változása az idő folyamán természetes folyamat, és nem minőségbeli hiányosság. A természetes fából készült bútorok anyagának változása, deformálódása, vagy a bútor színének elváltozása az idő folyamán nem tekinthető meghibásodásnak. A szavatosság időtartamán belül a BerBútor minden egyéb természetű hibát, sérülést ingyen kicserél. Amennyiben panasszal kíván élni, írjon nekünk e-mailben az berbutor@gmail.com címre, vagy hívja a +36 20 499 5541 - es telefonszámot.

 

ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK

  1. A garancia kiterjed a termék minőségének bármely sérülésére, amely a gyártó vagy a szállító hibájából fakad.
  2. A vevő elveszíti az ingyenes garanciához való jogát a következő esetekben;

-  A vásárló nem tartotta be a bútor összeszerelésére és szállítására vonatkozó utasításokat;

-  A termék a vevő hibájából kifolyólag sérült;

-  A hiba a vásárlás pillanatában fennállt, a vevőnek erről tudomása volt (pl. értékcsökkentett);

-  A terméket házilag módosították;

-  A bútor előre nem látható körülmények miatt sérült (vis major).

 

Garancia esetén további információkra lehet szükség a termék csomagolásáról, ezért javasoljuk, hogy az eredeti csomagolást ne dobja ki, amíg a bútort nem szerelte össze.

 

Bármilyen kérdése lenne felénk, keresse elérhetőségeinken munkatársainkat.

TOVÁBBI HASZNOS INFÓK A VÁSÁRLÁSHOZ!

Ebben a rovatban igyekszünk, minden esetlegesen felmerülő kérdésre válaszokat adni. Természetesen, telefonon vagy e-mailben is megkereshet minket. Munkatársaink állnak rendelkezésére.

Miért válasszon minket?

1️⃣ Szállítás - Rugalmasan, az Ön kényelme szerint!

2️⃣ Fizetés - Könnyű és kényelmes fizetési lehetőségek!

3️⃣ Garancia - 60 nap, hogy semmire ne kelljen sietnie!

4️⃣ Ár - Kiemelkedő kedvezmények, hogy spórolhasson!

5️⃣ Minőség - Rengeteg elégedett ügyfél, akiknek mi is a kedvencünk lett!

6️⃣ Kapcsolat - Telefonon is elérhetőek vagyunk, készen állunk a segítségre!

Gyorsan és hatékonyan dolgozunk. Mindent megteszünk, hogy megrendelt bútorai minél hamarabb otthonában lehessenek!

Gondoljon ránk, ha bútort keres! Látogasson el weboldalunkra: berbutor.hu és tegye mosolygóvá otthonát! ????

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A vásárlás menete röviden!

1. Ön a kívánt terméket a "kosárba" ikonra kattintva választhatja ki! (Többet is kiválaszthat)

2. A weboldal jobb felső sarkában lévő kosár ikonra kattintva, folytathatja, véglegíesítheti megrendelését. (Itt ellenőrizheti, módosíthatja, törölheti is azokat)

3. A megrendelés gombra kell kattintani.

4.  A folytatásban, értelemszerüen, követni kell az oldal utasításait, illetve ellenőrizze hogy az adatok helyesek-e!

5. A végén véglegesítse megrendelését. 

Minden adat és költség láthatóvá válik az ön számára. Bármilyen kérdés esetén keressen minket bizalommal.

  1. Mi történik a vásárlást követően?

Mi telefonon, minden esetben visszahívjuk önt. Pontosítjuk a szállítási időpontot, ill. a fizetés módját is. Illetve minden egyéb részletet is meg tudunk beszélni. Munkatársaink azon fognak dolgozni, hogy önnek a legegyszerűbben és leggyorsabban el tudjuk juttatni a megrendelt terméket.

Szükség esetén többször is egyeztethetünk természetesen.

  1. Vásárlás esetén változtathatok-e (szállítási vagy számla) címet vagy időpontot, ill. lehet-e csúsztatni a szállítást, akár egy-két héttel későbbre a vásárlást követően?

A termék kosárba rakását követően, még van mód, bármilyen változtatásra. Ezt szintén a telefonos megkeresést követően tisztázhatjuk. (Pl.: Más címre kérem a számlát, más címre kérem a szállítást, más időpontban kérem a szállítást stb.)

Későbbi szállítást általában 2 héttel tudjuk elcsúsztatni! A terméket tehát 2 hétig tartjuk raktárunkban. Az ettől eltérő kérések külön megbeszélés tárgyát képezik. 

Ha a vásárló többszöri egyeztetés után (bizalom vesztés okán) két hét elteltével sem viszi el a terméket az eladó visszaléphet az eladástól, és a terméket szabadon értékesítheti. 

  1. A kiszállítás napján, egész nap otthon kell tartózkodnom?

Nem szükséges! Az előzetes megállapodásunk szerint, kollégáink igyekeznek figyelembe venni az ön egyedi kérését és a szerint viszik ki a megadott terméket. Az indulás napján, MINDEN esetben felhívjuk önt. Kollégáink soha nem szállítanak ki aznapi telefonos egyeztetés nélkül.

  1. Szállításkor fizethetek-e utánvétben?

Igen, természetesen. Van mód készpénzben való fizetésre vagy utalni is lehet a helyszínen. Utalás esetén kérjük a bizonylatot, vagy a visszaigazoló sms-t megmutatni kollegánknak.

  1. Hogyan és mikor kapom meg a számlát?

A számlát előzetes telefonos egyeztetés során, megegyezés szerint kapja meg. Cégünk általában e-mailben küldi el a megadott email címre. A számlázás elektronikusan a számlázz.hu rendszerében történik. Ez általában előre utalás esetén történik. Kérésre, persze van mód, papír alapú számla küldésére is, amit futárunktól a szállítás időpontjában kap meg. Személyes átvétel esetén is választhat természetesen, annak függvényében, hogy az ön számára mi a leg előnyösebb. Bármilyen felmerülő probléma esetén a számla átírható esetleg utólag e-mailben is kiküldjük.

  1. A szállításkor felmerülő esetleges problémákra, van- e megoldás?

Mindenre van megoldás! Ha önnek esetleg extra kérése van pl: felvinni egy magas emeletre, vagy nincs parkoló, mert egy sétáló utcába kell vinni a csomagot, vagy egyéb előre nem látható körülmények nehezítik a szállítást, ezt előre kell jeleznie kollegáinknak. Kollegáink ilyenkor külön díjat számolnak fel. A díj mértéke 4 500 Ft. Ilyenkor a kollégáink mindenben segítenek.

  1. Kell-e segítenem a csomag érkezésekor a pakolásban.

A válasz általában az, hogy nem kell. A futáraink mindenben állnak rendelkezésére. Azért itt is lehetnek kivételek.

  1. A csomag olyan súlyú, hogy szükséges a segítség.
  2. A csomag olyan sok darabból áll, hogy szükséges az ajtót kinyitni, liftet tartani stb.

Kérjük telefonos egyeztetéskor az esetleges nehezítő tényezőket figyelembe venni és tisztázni, nehogy a helyszínen derüljön ki. Ez mindkét fél számára kielégítő lehet. Köszönjük megértésüket.

  1. Van-e mód személyes átvételre?

Természetesen igen. Ez esetben számos termék díjából, engedményt tudunk biztosítani. Ezt szintén mindig előzetes telefonos egyeztetés útján történik. Akár 10 000 Ft-ot is spórolhat. Személyes átvétel esetén kérem, telefonon előre egyeztessenek munkatársainkkal, hogy a terméket raktár áruházunkban megkereshessük és kikészíthessük a minél gyorsabb kiszolgálás érdekében. Köszönjük.

Munkatársaink itt is segítenek az ön autójába betenni a kívánt terméket. Önnek akár nem is kell hozzá nyúlnia a csomaghoz.

  1. Van-e mód a lapra szerelt termékek megnézésére a raktár üzletben?

Igen, van mód! Ezt is előzetes telefonos egyeztetést követően teheti meg. A terméket a csomagolásból óvatosan kibontjuk, és ön megtekintheti. Láthatja a termék színét, anyagát formáját stb.

A termékeink, raktár üzletünkben lapra szerelt állapotban vannak. Ezt kérem, mindig vegyék figyelembe.

  1. Van-e mód a termék összerakására.

Sajnos nincs. Cégünk profiljába ez nem fér bele. Fontos tudni, hogy ma már a termék rajzok segítségével könnyű összeszerelni a termékeket. Semmilyen szakmai előélet nem szükséges hozzá!

 

  1. Mire kell ügyelnem a csomag megérkezésekor?

A termék kiszállításakor önnek 2 dolgot kell leellenőriznie.

  • A csomagok számát. ( A termékek csomagolásán mindig fel van tüntetve, hogy a termék hány dobozból áll. Pl: 3/1, 3/2, 3/3 )
  • A termék színét. Ez is mindig fel van tüntetve a csomagoláson.

 

  1. Mire kell ügyelnem a termék összerakásánál?

Mielőtt megkezdi a lapra szerelt termék összerakását, érdemes átszámolni a termék darabjait, az összerakási rajz segítségével.

A garanciát csak akkor érvényesítheti, ha még nem kezdte meg a termék összerakását.

Ez vonatkozik a termék csomagolására is. A terméket óvatosan bontsa ki, hogy a csomag minél kevésbé sérüljön. Bármilyen hiba esetén visszacsomagolható állapotban legyen.

  1. Mit kell tennem, ha hibát vagy sérülést találok?

Semmi gond nincs. A terméket vissza kell rakni az eredeti csomagolásába, hiánytalanul. A sérülést le kell fotózni és e-mailben elküldeni a berbutor@gmail címünkre.

Ezt követően vegye fel a kapcsolatot valamelyik kollégánkkal. Telefonos egyeztetés után, ha szükséges a terméket visszaszállítjuk. Természetesen ennek a költsége cégünket terheli.

  1. Fizethetek-e a helyszínen utalással?

Természetesen igen. Ha személyesen viszi el a terméket üzletünkből és nem szeretne készpénzben fizetni, akkor egy gyors azonnali banki átutalással ezt akár a helyszínen-mobilon keresztül is megteheti, a visszaigazoló SMS, vagy e-mail felmutatásával.

Bármilyen felmerülő egyéb kérdése van, bizalommal fordúljon hozzánk, keressen elérhetőségeinken. Kollégáink mindenben állnak a rendelkezésére.

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Berbútor Bt
  • 2083 Solymár, Bajcsy-Zsilinszky 18
  • +36-20/499-5541
  • berbutor@gmail.com
  • facebook

  • twitter

  • pinterest

  • instagram

Lorem ipsum dolor
  • lorem
  • ipsum dolor
  • sit amet
  • lorem
  • consectetur
stripe_com
  • Kategória nélkül 
  • TOP TERMÉKEK 
  • Utolsó darabos AKCIÓS termékek 
  • Termékek 
  • Fürdőszoba 
  • Előszoba 
  • Gyerek és Ifjúsági szoba 
  • Kanapék, Ülőgarnitúrák 
  • Bútor családok 
  • Lakáskiegészítők 
  • Matracok, Ágyrácsok 
  • Kerti Bútorok 
  • Irodabútorok 
  • VISZONTELADÓKNAK 
  • Házhozszállítás
  • Elérhetőség
  • HASZNOS INFORMÁCIÓK A VÁSÁRLÁSHOZ!
  • 60 NAPOS VISSZAFIZETÉSI GARANCIA!
  • Rólunk
  • VISZONTELADÓKNAK
  • Csatlakozz Hűségprogramunkhoz és Vásárolj Olcsóbban!!
Belépés
Regisztráció
oogle
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.